Det är jobbigt...

Jag är förvirrad, har huvudvärk, blir sjukt lätt irriterad och jag har svårt för att koncentrera mig. Plus att jag är sugen på godis konstant!!! Detta är verkligen jobbigt, men jag tänker inte ge upp i första taget.

Huvudvärken är värst, jag vaknar med den och då kan jag inte träna. Har tagit en tablett och en c-vitamin för att kunna träna idag. Måste annars kommer jag antagligen gå upp  vikt igen, min ämnesomsättning försämras ju nu, det är svårt när man knappt har ngn från början.

Så, nu har jag klagat av mig lite, idag ska jag träna när jag piggnat till, tänkte städa heela lägenheten, sticka till en inredningsaffär och kanske en sväng inom mobilia. Sen ska jag laga Merre-gryta..mums...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0