Helgen har börjat...

Jag och Erik var på Mio och köpte en skitfin lampa efter jobbet idag, hoppas ,hoppas att det blir snyggt i vårt vardagsrum.
Det är så otroligt mysigt i vår nya lägenhet, jag står i köket och vaktar maten och han försöker bygga ihop lampan. Vi har lagat allt tillsammans samtidigt som vi druckit lite rödvin och pratat. Jag har nog världens bästa förhållande.

Nu står jag väntar jag på att såsen och rotfrukterna ska bli klara så vi kan ha fredagsmys...
Idag blir det kyckling med grillade rotfrukter och varm vitlöksås... ja ni tänker VARM??? Har inte smakat den än men det luktar extremt gott. Har fått receptet av Erica. Ni kan hitta det här!



Så här otroligt mysigt är vårt kök nu, fast lite stökigt förstås.

Nu ska jag hjälpa Erik med lampan så det blir bra... haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0