Sovmorgon...

Idag sov jag jättelänge, sen tittade jag på VBÅ i sängen.. Gud vad skönt att vara ledig! Har jobbat de senaste sju dagarna, morgon till kväll.
Det är så underbart att vara hemma och träffa min underbara pojkvän! Nu ska jag bara ta ocg ringa mina underbara vänner också. Alis har ju kommit hem från mallis, och jag har inte ens hunnit svara på hennes sms!

Jag kom precis upp från ett hårt pass i föreningens gym. Har gått upp ett par kilo så nu är det hårdträning som gäller.
Vi fick mat ca var tredje timme i HBG vilket gjorde att man åt som en häst. Ja, det blev lite träning på hotellets gym med, men jag är van vid att ta ut mig mer så det känns inte riktigt som jag tränat ngt den senaste veckan.
Tillbaka på ruta ett, men det gör inget. Ser det lite som en utmaning, och jag älskar utmaningar!

Kommentarer
Postat av: Lisa Lindh

dina föräldrar då... de är inte så viktiga, eller

2010-10-26 @ 14:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0