100923

God morgon! Sitter i soffan med The voice på. Vaknade halv åtta på min lediga dag. Skönt faktiskt. Jag gick ner och slängde in en tvätt som jag snart ska hämta. Så satans skönt att vi har hiss nu. Det är inte alls lika jobbigt att tvätta.

Idag är det storstädnings-dag för mig. Det behövs verkligen!!! ska försöka klämma in en joggingtur och kankse level 2 på jillian michaels dvd. Sen bär det av till Eriks arbetskamrat som fått en liten bebis! En flicka!!! jag är så glad. Det är mkt roligare att köpa kläder till flickor.

Men nu är det bara morgonkaffe som gäller.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för besöket och den fina pressenten. Så mjuk o go tröja. Med den kommer Felicia mysa riktigt mycket i höst. Trevligt att träffas. Det får vi göra om snart igen.

2010-09-23 @ 23:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0