Dagens träning avklarad...

Jag kan inte hjälpa att jag känner mig väldigt stolt över mig själv. Jag joggade 3 km i parken sen körde jag jillians träningsdvd.
För många låter inte detta som någon speciell bedrift kanske, men jag har i princip varit en soffpotatis i tio år. Jag har inte joggat på TIO år.
Jag har ett mål, vi vill åka till Thailand igen i mars. Tills dess ska jag ha nått mitt mål. Just nu ligger jag en månad före enligt vågen men det kan ändras snabbt så jag tänker inte lata mig för det.
Jag skulle kanske kalla mig lite besatt. Men precis som med bakingen så gör jag inget halvhjärtat (om det inte är ett ord så har jag uppfunnit det nu, ok)

Nu ska jag försöka hitta ett enkelt och nyttigt recept på bechamelsås. Det lasangepaketet jag trodde var halvfabrikat i skafferiet, var tydligen bara plattorna, så nu måste jag göra allt från grunden. Och jag har lovat Erik lasange idag.

25 månader för oss idag förresten! Vi räknar inte månader längre men jag tycker om att uppmärksamma även mindre saker.



Jag älskar dig Erik! Du är allt jag någonsin önskat mig, och mycket, mycket mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0