En ny dag, och level 2 startar...

Idag är jag ledig! Jippie!

Jag vaknade av mig själv tjugo över åtta. Såå skönt att få sova tills man själv vaknar. Det behövde jag verkligen.
Så besviken jag blev när jag tittade ut. Det ösregnar och är nästan storm. Nä, jag tror vi joggar ngn annan dag. Och för första gången ever, tyckte jag att det var tråkigt istället för att bli glad att jag "slipper" pga vädret.
Så jag började på level 2 på 30 days shred med Jillian Michaels. Det var vekligen jobbigare.
Eftersom jag inte joggade så bestämde jag mig för att träna det varje dag denna veckan istället. För jag ser verkligen resultat och det är skitkul!

Nog om träning. Idag ska jag träffa Alexandra för en fika på nova och sen käka sushi med Erica ikväll. Alltså en rolig dag! Jag har lite ångest för att jag ska gå på nova helt utan pengar. Får fönstershoppa! kul... men jag kan kolla ut vad jag ska köpa när jag fått lön haha...



Kommentarer
Postat av: alice

Carrooo!!! Jag har träääääningsvääärk!!! haha aj! Men jag ångrar verkligen inte att jag köpte videon. sjukt bra! Har inte heller pengar, men en liten kaffe har vi kanske råd med?=) och lite skitsnack=) ses snart. puss

2010-09-14 @ 11:46:54
Postat av: Emma

vad duktig du är som håller igång med träningen! du är snygg oavsett vad du har på dig! saknar dig! puss

2010-09-14 @ 17:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0