Hemmafru #1

Från att tänka "var kan jag köpa det här" till "hur kan jag göra detta". Att ha ett större kök och en diskmaskin har gjort mig till värsta hemmafrun... 

Idag bakade jag jordgubbsmuffins för att Alexandra skulle komma och fika med mig. Men jag fick massa jordgubbar över, så jag gjorde jordgubbssylt!
What!!! tänker ni.. Jag vet, jag är sjukt stolt.
Men det är roligt att bjuda på plus att det är mkt billigare. Problemet är att jag inte äter särskillt mkt kakor själv, så Erik får äta allt jag bakar. Han klagar inte men det har blivit en del på sista tiden.
Så fungerar jag, allt eller inget. Jag går aldrig in för något halvhjärtat, eller vad det heter.



Passande med bakformar med jodgubbsmotiv=)



Min hemmagjorda sylt, hade ingen glasburk tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0