Mina änglar!

Idag har det varit en helt underbar dag! Jag har fått träffa båda mina bästisar... händer inte ofta. Hade skitkul med Alis på nova, vi bestämde en dejt där efter lön också... ett smart drag av oss tyckte jag.
Hittade en underbar skinnjacka som jag bara måste ha... hoppas att den finns kvar. I så fall är det ödet.. haha.

Ikväll har jag träffat Erica för ytterligare en sushi och rose-kväll. Inte lika mycket vin som sist men precis lika kul. Hon hjälpte mig med min bloggdesign (som ni ser) och jag älskar den!

Nu tycker ni kanske att jag är lite sentimnal, men... Jag älskar mina bästisar! Jag har sån tur som hittat så bra vänner, vänner jag tänkte behålla resten av mitt liv!



Hittade en supergammal bild på Alis...





Erre i somras...

Love u!


Kommentarer
Postat av: Alice

Naaw, gullig du är=) Dock jävligt ful bild du hittade på mig!=) ser ut som om jag har aslång näsa haha. Men jag älskar dig ändå!!=) puss

2010-09-15 @ 16:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0