Typiskt min tur!

För första gången på väldigt många år har jag fått energi och viljan till att träna, både kondition och styrka. Jag har verkligen gått in för det och tagit så mycket tid jag kan för att hinna. 
Självklart vaknar jag med sprängande huvudvärk idag. Jag blir så ledsen. Dessutom upptäckte jag att jag har fått urinvägsinfektion. Jippie. Springer på toa hela tiden och det gör faktiskt skitont.
Slutsatsen är att jag nog håller på att bli sjuk. Det sista jag vill och behöver just nu. 
Jag till och med drömde att jag tränade med Jillian Michaels och det gick jättebra.
Ni vet hur det är när man bara vill ställa sig och stampa med fötterna och skrika jag vill inte, av ren frustration, så känner jag nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0