Härliga vår!

Solen strålar och jag är ledig! Jag önskar att jag hade kunnat börja alla inlägg så, fast det kan jag nog inte förrän jag är en lyxig hemmafru och bor i Malibu...
Men för att bo i malmö och vara en vanlig arbetare så är det bara bra... Helgen har varit sådär eftersom jag varit sjuk, min hals är helt lost, Du ska framkalla röst inte vara uppsvullen och tyst. (Nu sa jag till halsen) Som ni kanske förstår har min röst lyst med sig frånvaro både lör o sön. Idag har jag lite småfix att göra men jag tänkte ägna ett par timmar till att läsa min nya bok i solen och få tillbaka lite bränna...




En vårig outfit från förra veckan



I mina älskade Ray Ban...

Kommentarer
Postat av: Alice

Fin du är!=) Men älskade vän, du kommer dö i så mycket kläder! Jag va tvungen att köra hem från jobb och byta om till ballerina skor, för att det var så varmt haha. Hoppas det håller i sig till lördag! puss

2011-04-26 @ 14:36:01
Postat av: Alice

Haha, oops!:) såg precis att det var en outfit från förra veckan:) då är jag med igen! Haha

2011-04-26 @ 18:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0