Hemma!

Vilken helg, vi har flängt runt överallt och har haft jättetrevligt. Var hos mamma o pappa i lör, sov där sen bar det av till böste till svärföräldrarna. När vi kom hem igår så satte vi på eclipse som jag totaldäckade till. Jag har ju läst "så länge vi båda andas" 2,5 gånger så jag är lite besatt.

När jag vaknade imorse trodde jag att jag hade lunginflammation. Jag är assjuk! men jag biter ihop och tar mig till jobbet. Har faktiskt turen att vara ledig redan imorgon. Lite sjukdom kan hjag ta, vi har haft en helt underbar semester och jag saknar Erik massor! Det var fantastiskt att vara tillsammans varenda sekund i nästan en månad. Jag trodde inte att vi kunde få det bättre men jag hade tydligen fel=)

Jag lovar att skriva om vår "hemska" hemfärd men just nu orkar jag inte... Vi har blivit lite starkare efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0