ledig dag!

Solen strålar och jag är ledig! Underbart! Ska snart bege mig till Lödde för att byta mina däck på bilen, har  kört olagligt i en vecka nu. Tur jag har Erik som har koll på sånt, för annars hade jag nog kört med dem hela sommaren.
Igår var en jättemysig kväll, när jag kom hem från jobbet så var Erica här. Hon skulle intervjua mig och Erik inför en uppsats, och hon hade med sig mat! Perfekt för oss som har ett kylskåp som ekar.

Ikväll ska vi premiärgrilla i parken några stycken, ska bli mysigt vi är ju lediga imorgon!



Söta Erica!



Erik ville inte vara med på bild, men ha jag lägger upp den endå!



Älskar mina nya kaffekoppar som jag fick av Emma o Jimmy i födelsedagspresent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0