Nessievakt!

Mamma o pappa har stuckit till London i helgen så vi har nessie ända till söndag! Vi har precis varit ute på en morgonpromenad, eller jag flyger som en vante efter henne när hon ska leka med en hund. Men jag älskar henne, hon är min bebis!

Snart ska jag sticka till jobbet, sen är det ledig helg! Imorgon är det ju valborg och vi ska träffa Alexandra och Andreas för att äta och dricka gott! Tänkte se klart VBÅ nu, förresten jag har en ny hårfärg! Underbara Erica tog síg an att slinga håret på mig och det blev skitbra! Jag kommer inte ihåg sist jag var så här nöjd!





Kommentarer
Postat av: Sweet Atti

Vlken fin bild :)

2011-05-01 @ 22:24:29
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0