Två dagar...

Nu har vi bara btvå dagar kvar i paradiset... som tur e så flyger vi på natten så vi kan ligga vid poolen hela fredagen! Det är så sjukt varmt här nu! 35 grader i skuggan. Men vi klagar inte! Ikväll blir det väldens godaste sushi igen, längtar.
Jag har klättrat in på anki o lasses veranda, grinarna är ju låsta så jag fick ta mig över staketet, så kommer såklart vakten när jag gör det... haha men han känner igen min nu så han sa inget.

Nä nu ska jag kolla min mail för första g+ången på tre veckor... kul..

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag saknar dig Carro! Vad bra att det verkar som att ni äntligen har fått fint väder! Har du sett att jag har börjat blogga igen? Om inte så gå in och hjälp mig med vilka skor jag ska ha på bröllopet! Vi hörs när du kommer hem! Pussar o kramar!

2011-04-07 @ 16:55:46
URL: http://mysmoster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0