Underbart!

Vi har det sååå  bra här i hua hin, det vaar lite kallt i två dagar men nu är  det perfekt! Ligger på stranden hela dagarna och igår åt vi väldens godaste sushi med Anki o Lasse som är vänner till min moster och mobror.
Min födelsedag var perfekt! stranden på dagen sen en middag på prime som vi sent kommer att glömma. En barrunda blev det såklart också! Tack så mkt alla som hörde av sig jag blev jätteglad. Ikväll ska vi till skogen och äta(mamma o pappa fattar) Erik blev helt frälst i chicken cashew och jag tänkte prova duck slad som är så varmt rekomnderad! Jag sitter på anki o lasses veranda o bloggar just nu, dem hade ett öppet nätverk, perfekt!

Förresten har köpt en underbart fin bikini som ser ut som en rosett idag. LOVE IT! ska försöka palla lägga upp lite bilder snart, lovar...igen.
Saknar er alla, vänner och familj!
 Förresten, mamma o pappa vi kommer nog på lördagen om det e ok! önskar Beasås=)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni är så välkomna på lördag. Önskemålet om mat är noterat.... Kram

2011-04-04 @ 15:08:26
URL: http://linacarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0