En mysig torsdag

Idag har jag fyndat. När jag tränat och städat stack jag ner till stan för att köpa ett par byxor som jag kollat på ett tag. Jag var på två HM och dem ringde till fler men icke, dem fanns inte i min storlek! Lite deppig är jag men jag klickar hem dem istället=)
Jag hittade däremot en tröja och en skjorta på superrea, visar imorgon sen köpte jag lite smycken också... Älskar att shoppa billigt, då tycker jag att jag tjänat pengar.

Eftermiddagen och kvällen har jag spenderat med mamma, vi shoppade åt en supergod middag på kvartetskrogen, vårt ställe nu och fikade på choklarmuffins som jag bakade tidigare idag. Mysigt!


En skitdålig bild på dagens outfit...


Gamla jeans, tunika som jag gjorde till t-shit från hm och boots, bianco.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja,det var verkligen en mysig eftermiddag och kväll.

2011-03-01 @ 11:41:02
URL: http://linacarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0