Fåglarna kvittrar idag!

Idag skiner solen och fåglarna kvittrar!!! Vad skönt det är att se sol, jag suger åt mig all enegi jag kan! Om ngn timme ska jag och Erica ta en lång härlig powerwalk tillsammans!

Förresten jag måste berätta om min goda gärning igår!
När jag gick ner till bilen igår morse så kom det en tjej springades, sen körde jag längs en lång väg och där sprang hon. I vanliga kläder, med väska och såg helt panikslagen ut. Så en god medmänniska som man är så stannade jag och frågade om hon hade bråttom och behövde skjuts. Så glad hon blev, hon skulle tydligen på begravning och tänkte seriöst springa till citytunneln.
Det kändes faktiskt riktigt bra att göra en främling så glad, det ska jag göra oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0