God Morgon alla!!!

Imorse vaknade jag av att Erik ringde och sa att jag skulle sätta på kaffe eftersom han skulle komma hem och äta frukost. Mysigt... Riktigt bra start på dagen.

Nu sitter jag i mina träningkläder och försöker ladda inför ett hårt pass jag tänkte köra idag. Ett tips när man känner sig lite omotiverad är att läsa lite träningsbloggar, gör mig alltid svintaggad. Min förhoppning är att jag kan motivera er!

Idag skulle min lillebror komma och umgås med mig men stackaren har blivit sjuk, tråkigt! Jag som skulle baka ngt gott till honom.. men men får bli en annan gång. Jag har en del att uträtta ändå.

Förresten så var jag nere på camebridge igår och fick glada nyheter, berättar mer om camebridgekuren sen, för nu ska det tränas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0