110610

FREDAG!!! Gud vad jag har längtat, bara en dag kvar att jobba sen är det ledig helg!
Det har varit mycket på sistone så jag har inte ens suttit vid datorn på evigheter, födelsedagar, grillning, häng på lilla torg och möllan, shopping och massa annat kul har jag sysslat med de senaste dagarna.

Ikväll blir det middag med Erica och lite vin såklart, det ska bli kul sjukt länge sen vi gjorde ngt tillsammans. Tyvärr är det väl så att vara vuxen, man hinner inte allt man vill....

Nu måste jag fixa mig inför jobbdagen och byta nagellack... hoppas jag hinner slänga upp ett par bilder sen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag saknar i Din beskrivning alla gånger Du och Erik är med Dina kära föräldrar. Vi uppskattar att Ni vill vara med de gamle...

2011-06-10 @ 13:20:14
URL: http://linacarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0