Nästan en vecka senare...

Den senaste veckan har varit kul, tråkigt att jag inte tagit mig tid att berätta för er. Jag har inte ens suttit vid datorn mer än ett par minuter åt gången. Det har varit en del jobb, men även en utgång mitt i veckan med Nille och mys på balkongen med vin och våra fina vänner Lisa och Christoffer. Erik och jag har även hunnit med lite ensamtid och haft en helt underbar helg tillsammans...

Ikväll har jag sett dem sista avsnitten av Gossip girl, jag tycker att det är så tråkigt när man fastnar i en serie och avsnitten tar slut. Såå nu har jag inget att titta på eftersom jag inte får se 90210 utan min älskling...Vi är besatta, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0