25års-present!

Fatta att jag fick en dator av Erik, en liten söt miniPC! Jag är så sjukt glad för den, min egen lilla bloggdator. Vet ni vd det bästa är? Den är rosa! Som sagt, världens bästa pojkvän och ingen kan säga ngt annat!

Jag älskar dig Erik!





har inte dragit av plasten än, han får snart panik här brevid och rycker den.
 Detta var precis vad jag ville ha och behövde men skulle aldrig önska mig det eftersom jag tyckte att min Thailandsresa i julklapp var mer än nog för detta året, men glad är jag!
Vet ni vad? bloggar från den just nu=)
Mamma såg till att ge mig lite presenter när hon fick reda på att jag skulle få av Erik, skålar som matchar våra fina rosa glas och underbara servettringar som jag tänkt köpa själv, självklart rosa=) Dem känner mig så bra! Har ingen bild eftersom mamma plockade undan dem och just nu sover hon, vill inte störa...

Nä nu ska vi snart sova och imorgon drar vi till Thailand, hoppas att jag hinner höra av mig innan vi åker!
Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0