Ao Nang

Vi älskar Bangkok, proffs på skytrain, älskar shoppingen och hela grejen med stor stad, för en stor stad är det. MEN fy vad skönt det är att komma till Ao nang nu. Sol, bad och avkoppling, med massa drinkar. I allafall ikväll!! Just nu iotter vi på balkongen och smetar in oss i aloe vera, jag har bränt mig, Suprise! Vi var i solen i ca två timmar och jag ser ut som ett levande stoppljus!¨
 Erik ville fota för han har aldrig sett ngt liknande... Så imorgon blir det poolhäng eftersom man kan ligga under parasoll då... och dricka underbara bananashakes...

Förresten. jag har lyckats trycka in tre små träningspass under tiden jag varit här! Duktig eller hur?

Mitt nya motto, don´t worry be happy! haha...

Kommentarer
Postat av: Merre

Riktigt duktig ja :)

Drick en bananashake för mig oxå!

Låter så skönt, ligga i sol o dricka shakes.... mmmmm!!!

2011-03-22 @ 00:44:29
Postat av: Erre

Bra Carro! Ta det försiktig med solen bara. Och det säger jag inte bara för att du inte ska komma hem och vara brun som en pepparkaka och jag ska upptäcka att jag är vit som ett lakan med två månader till sommar... inte alls...;) Jag har faktiskt solat på balkongen idag i fem minuter. Sen blev det för kallt. Saknar dig här hemma! Men njut ordentligt där borta nu! Det verkar ju inte vara så svårt... :) PUSS (Shit vilken uppsats det blev...)

2011-03-22 @ 18:04:22
Postat av: Mamma

Kul att Ni har det bra! Var försiktig med solen....Vad tycker Ni om hotellet?

2011-03-22 @ 23:15:07
URL: http://linacarros.blogg.se/
Postat av: carro

ja jag var försiktig,men brände mig endå. hotellet är bra och fint. Bra frukost och nära till allt=)

2011-03-23 @ 19:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0