Bangkoklyx...

Igår var ju på en extremt mysig och romantisk restaurang, på 25 vån med utsikt över hela bangkok. Lyxigt och gott var det oxå, och dyrt. Men det var det värt, hade  en helt underbar kväll!


 MIn mat, lite massakrerad eftersom jag var jättehungrig. Snowfish, jätteräkor och pilgrimsmusslor i vitvinsås med champinjoner. helt klart ngt av det godaste jag ätit



eriks efterrätt...
Servicen är ju extrem i asien, men jag har aldrig varit med om ngt liknande. Jag frös lite, då kom dem och lade en sjal runt mig tex. Kul att uppleva ngn gång. detta gick på typå 6000 bath, vilket är ca 1300 kr me´n vi hade betalt fem ggr så mycket i sverige.

Nu ska vi äta japanskt, Erik är jätteglad...haha men jag längtar.

Imorgon åker vi vidare till krabi, längtar, vi är så sjukt slitna av all shopping nu. Kom till hotellet i eftermiddags och  däckade i två timmar.Helt slut! Sen blev det lite träning för min del och erik badade i poolen. Man kan inte ligga på latsidan bara för att man har semester. Vi äter ju sjukt mkt eftersom vi är igång hela tiden. Nä, det ska bli skönt att koppla av i en solstol imorgon...

Kommentarer
Postat av: Alice

Man blir inte alls avundsjuk! Vad kul att du bloggar fast ni är iväg gumman!!:) meeer bilder!!:) puss på er!

2011-03-19 @ 17:23:09
Postat av: Merre

25e våningen :)

Shit måste ha varit super mysigt!

hur varmt är det om dagarna?

2011-03-19 @ 17:43:06
Postat av: Farsan

1300 hur mycket vin drack ni?

2011-03-20 @ 10:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0