God moprgon, middag eller kväll

Vet inte vad det är hos er, här är vi redo för en italensk middag på Siam@siam följt av en drink på deras skybar. Igår shoppade vi massor!!! åt på hard rock cafe sen en underbar fotmassage i en timme, helt klart den bästa jag fått. Vi däckade vid elva efter att ha sovit typ 12 h på tre nätter.
När tror ni vi vaknade imorse? Facking halv ett!!! 13h sov vi, jag blev helt förstörd!
Men, den gamla Carro hade kastat sig upp skällt och skyllt på Erik, gråtit en skvätt sen varit sur hela dagen. Den nya Carro, sbnabbade sig, pussade älsklingn god morgon och tänkte på vilken rolig dag vi skulle ha. Jag gillar nya orofria Carro, kan nog lova att Erik gjorde det imorse också=)

Nä nu ska vi sticka, har ju faktiskt resarverat ett bord. Har en ny klänning från forever 21 på mig, visar sen!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Merre

Like the new Carro :)

Låter som du har det riktigt gött iaf, miss u! Kram

2011-03-18 @ 22:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0