halloj!

Vad kul att se att ni komenterar så mkt! Det gillar jag!¨
 Det blev , en dag vid poolen idag med men det var bara skönt. Idag har det endå varit lite mulet, vilket jag uppskattade eftersom min hud verkar dra åt sig sol för både mig och Erik=)
Han sprang ner för att köpa pannkakor nere på gatan, han har blivit lite besatt av bananpannkaka med nutella. Till och medkjag tyckte att det var skitgott men lite väl onyttigt för att äta varje dag. Jag lovar merre jag äter vad jag vill!=) men inte hela tiden bara....
Jag stannade här eftersom det regnar. En timme om dagen regnar det, när man känner hur dropparna börjar komma mer och mer är det bara att springa! monsunregnet kommer nämligen på ca 30 sek sen är man körd. För min del är det rätt skönt, passar på att träna då, vilket jag faktisklt tänkte göra nu=) Kommer med bilder sen lovar..


Kommentarer
Postat av: Merre

Bra Carro! Klart du ska njuta av alla godheter när du e där :)

2011-03-23 @ 15:48:34
Postat av: Conny

Lägg upp lite bilder vet jag, hade ni det kallt i när ni kom? Är den jobbige mannen på hotellet kvar? Trivs ni där ni bor?

2011-03-23 @ 17:28:39
Postat av: Conny

Har ni handlat öl av gubben som dricker samma vad ni köper?

2011-03-23 @ 17:33:37
Postat av: Conny

Svara då... bloggare bör skriva mer och oftare

2011-03-25 @ 16:26:08
Postat av: carro

haha pappa, ja den jobbiga mannen är kvar, om han är liten och försöker prata svenska hela tiden. Vi har sett mannen som säljer öl men bara när det regnat... Nu är det korttime=)

2011-03-25 @ 18:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0