Hälsningar från regniga ao nagn...

Jäklar vad det kan regna! Ungefär varannan dag har det totalt öst ner. Idag har vi spenderat dagen på balkongen med snacks, öl och kortspel. Jag kommer att komma hem blek! haha.. men imorgon sticker vi vidare till Hua hin, hoppas att solen skiner på oss där istället. Jag tänkte lägga upp lite bilder men nätverket är sjuukt segt nu och itt tålamod klarar inte det.

Igår var en av de roligaste kvällarna här. Vi käkade massor med mexicansk mat sen drack drinkar oh lyssnade på ett grymt liveband! dem drog upp en dansk kille som fick sjunga, sen satte dem på honom massa mexicanska hattar under tiden... Jag satt som klistrad på stolen när dem försökte få upp mig, lovar att Erik hade gett vad som helst för att se det. Nä nu ska vi fortsätta vårt spel, som Erik sa innan. "VI har ju iallafall varandra" och det är sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0