kallt...

Nu sitter jag på starbucks i hua hin, och kollar klänning jag vill sy upp. Det regnar inte här men det är såklart kallt.Har aldrig varit dmed om ngt liknanade. Under 30 grader i Thailand!!! Men immorgon lovar dem sol och värme´, då ska vi ner till stranden. Har inte tillgång till WiFi i huset men jag ska försöka blogga så mkt jag kan.

När vi kom till huset så stod det ett rosa födelsedagskort till mig, jag fick champange till på lör! Tack snälla mamma o pappa, jag blev jätteglad!

Nu ska vi till skräddaren, see ya!

Kommentarer
Postat av: Alice

Säger grattis här också=) Grattis!! Hoppas ni får en härlig dag med mycket sol. Drick nån god drink för mig=) massor av pussar och kramar

2011-04-02 @ 09:24:13
Postat av: Merre

Grattis!!

2011-04-03 @ 02:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0