semester, och jag förtjänar att vara glad.

Från och med idag så har jag semester, läänge. Egentligen borde jag vara överlycklig men jag är lite för stressad för det. Har en lång ToDo-lista för imorgon, plus att jag är nevös inför flygningen. Jag tycker inte om att flyga och blir mer rädd för varje gång.

Imorgon när jag är färdig med mina "sysslor" ska jag släppa allt.

Jag ska inte tänka en sekund på mitt jobb, inget på lägenheten som vi fortfarande äger tyvärr, inget som gör mig orolig och ger mig ångest.
Jag ska hoppa in i min lilla kärleksbubbla och bara leva, som alla andra. Bara vara, utan att tänka.
Jag är så glad att jag har min älskling som låter mig stressa och nojja, men som samtidigt kan få mig att må så bra. Jag hade aldrig kunnat hitta en mer underbar och förstående pojkvän. Denna semestern ska han bara få se härliga stressfria och sprudlande Carro, den personen som jag egentligen är!

Både jag och Erik förtjänar detta, att må bra, mysa, ha roligt tillsammans(det är vi bra på) och bara vara kära... Jag vet exakt hur vissa tycker detta låter men det skiter jag i, för jag kan unna mig det!

Jag längtar till imorgonkväll, då börjar den riktiga semestern. Middag hos mamma och pappa med lite födelsedagsfirande, jag bestämde det själv för att få välja mat=) Och så ska jag få min födelsedagspresent av Erik... Spännande!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0