Ännu en underbar helg...

Helgen spenderade vi ju i Lödde med sötaste Nessie. På lördagen var det valborgsfirande med Alexandra o Andreas som gällde. Så jäkla roligt att vi kan umgås och ha så kul ihop alla fyra, och kul har vi!
Har mina bilder på den andra datorn som är urladdad och laddaren är kvar i Lödde så jag lånar några från Alis blogg.


Bästiar for ever!!!


Nostalgi för oss, här satt vi när vi var små och kollade på elden tillsammans.
Tillskillnad från då och vi studade upp där med benen som dinglade under oss utan problem så var det,
 "aj, jag trillar neeer!!! hur ska jag komma upp, aj igen och jag håller dig" typ så lät det när vi skulle maka oss in i fönstret som faktiskt har krympt de senaste tio åren.






Här satt vi läänge, drack drinkar och pratade massor... Tack för en skitrolig valborg. Vad sägs om att göra det till tradition?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0