Bloggfri helg...

Som ni kanske märkt så tog jag en bloggfri helg. Hela helgen har varit lugn och skön och har bara handlat om min och Erik.
Vi har ätit god mat, shoppat, bakat, fikat med vänner och kollat hockey med föräldrarna.
Underbara helg!
Trodde jag samlade ny energi till veckan men känner faktiskt bara ångest för att helgen är slut. Tråkigt.

Igår stack vi hem till Camilla o Bell med blåbärsmuffins, jag ville så gärna träffa barnen eftersom det var jättelänge sen. Dem var inte där när vi kom men kom senare. Så söta dem är, mina favvobarn=)



Jag och lilla Felicia, som inte är så liten längre.



Kevin i sitt nya rum, han ritade en teckning till BÅDE mamma o pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0