Gårdagens dag...

Efter min PW träffade jag Nicklas och vi gick och handlade lite mat och vin=) Det blev ju riktigt fint väder fram mot eftermiddagen så vi satte oss i parken och solade med lite rose...



TYcker Nicklas gör sig bra i mina Ray Bans...



Palle kom förbi en sväng med underbara lilla Julia, jag tror att jag börjar gilla barn faktiskt!



Så jäkla söt, hon gillade vår box. Antaligen för att den var rosa=) Och hon kunde banne mig bära den.

Sen kom Erik och joinade oss för lite grillning.





Antar att ni också ser snuset ganska tydligt=)



Kvällen slutade på balkongen med massa snack!

Idag är jag lite seg, Nille kom över med frukost och jag sitter fortfarande kvar och slöar i soffan. Min söndag denna veckan!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0