härliga lediga dag...

Hade en väldigt bra dag i solen igår! Gick i stan och letade skjorta till Nicklas, fyndade två, på HM faktiskt. Dem har verkligen utökat sitt skjortsortiment så det rekomenderar jag om  man är ute efter en billig snygg skjorta.
Efter det satte vi oss på Lilla torg och solade ett par timmar.




Sen bar det av till Nova och en shoppingtur med Alexandra är ju aldrig fel, förutom när vi inte hittar ngt...haha. Det slutade med att vi gick och drog i allt  som galningar, tio i åtta bara för att handla ngt!!!
Tre nagellack var vad jag kom hem med! Men roligt hade vi....



Min sötnos!


Middag, en skitgod räksallad! Älskar min fisk..hehe.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser mycket gott ut... var åt Ni?

2011-05-11 @ 11:51:53
URL: http://linacarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0