I starkt behov av kaffe...

Har varit vaken en stund men pallade inte ens ta mig ur sängen. Sjukligt trött är jag idag, och i väldigt behov av kaffe. Älskar mitt kaffe från moccamaster!
Tänkte ta en powerwalk snart, behövs efter denna helgen som alla andra blev ganska onyttig.


En jätterolig grej: igår när jag jobbade så fick jag ett sms av min vän Lisa, hmm undra vad hon skicar tänkte jag?
Det var en bild på hennes hand med en förlovningsring! Jag blev så glad att jag nästan började gråta...haha så jäkla kul för dem! Han hade friat på deras ettårsdag! Dem är verkligen perfekta ihop! Jättelika mig och Erik när vi varit tillsammans i ett år! Grattis min vän!


Nä nu ska jag sörpla i mig mitt efterlängtade kaffe sen palla ta mig ut i det fina vädret!


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: tac skå mkt för tipset:D

2011-05-09 @ 08:59:28
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0