Livet från den ljusa sidan

Jag försöker alltid alltid vara positiv och glad. Bara för ett par år sedan var jag ofta en solstråle, varje dag. Detta har dippat ngt de senaste åren men äntligen har jag börjat känna mig som mig själv!

Jag kan bli superglad för det lilla, och det är inte fejkat. När jag studsar omkring och är superaktiv med ett leende på läpparna så är det äkta.
Så glad är jag!
Folk må tycka det är störigt att ha en stirrig person runt sig, det märker jag, men tänk om alla hade uppmärksammat det lilla som jag gör. Så mycket roligare tillvaron hade varit!
Jag försöker hålla mig undan negativa personer då jag gärna suger åt mig negativ energi. Klart så har alla dåliga dagar, MEN ingen annan fixa det till dig, du måste ta tag i det själv och rycka upp dig. Sluta tycka synd om dig själv och gör ngt åt det stället.  Därför ser jag till att vara runt personer känner som jag.
Bara en liten uppmaning till de personer som sprider negativ energi, håll er undan för det hjälper ingen, inte ens er själva faktiskt!

Nu ska jag sticka till jobbet och ha en underbar dag, det är ju fredag och det är en speciell dag!


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: från www.chapnelle.com:)

2011-05-14 @ 06:31:33
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: emma

vad bra sagt! puss på dig!

2011-05-14 @ 15:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0