Måndag morgon...

Bestämde mig för att strunta i promenaden idag. Ibland så känner man inte för det bara och idag är en sån dag. Jag vet att jag kommer att få sån ångest att jag tar igen det i veckan endå.
Idag ska jag jobba, igen. Jag är lite trött på det nu. Inte själva jobbet för jag trivs där men att jobba.
Gå dit x antal timmar nästan varje dag inkl. helger. Nä jag vill inte! 
Det är tråkigt när man måste klämma in andra saker efter, innan eller bara kunna göra ngt när man är ledig. Och ofta så är ingen annan det.
Jag vill börja skolan igen, bestämma lite mer över min egen tid. Och dessutom få en utbildning så att jag kan skaffa ett jobb med bättre tider.
Vad tycker ni? Något ni tycker att jag ska börja utbilda mig till? Detta blir nog måndagens funderare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0