Lyckligt lottad...

Jag kan, utan att skryta säga att jag är lyckligt lottad!
Jag har inte bara en underbar familj som alltid ställer upp om det är ngt. Som den dagen jag glömt min bilnyckel och pappa körde hem, hämtade den sen mig och körde mig hem. Utan jag har dessutom hittat världens bästa kille som älskar mig och alltid finns där för mig. Oavsett... Jag älskar honom så mycket!
Förutom allt alla dessa underbara människor så har jag de bästa vännerna! Dem hjälper mig, underhåller mig och stöttar mig när jag behöver det.

Fine, jag har ingen kärriär (än) och jag är inte särskillt rik. Men det är jag, för jag är omringad av människor som älskar mig och som jag älskar och uppskattar varje dag. Ta ingen för givet!
Bara en liten tanke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0