Feb. 13, 2013

Imorgon ska kärleken firas!

Jag tycker inte att det bara gäller personer i förhållande utan kärleken till alla du älskar.

Självklart kan man inte umgås eller göra något med alla man känner för.

Några tips på vad man kan göra på alla hjärtans dag.

Är du singel och vill fira med din bästis så kan ni boka ett bord på er favvorestaurang ta ett glas bubbel tillsammans och skåla er vänskap.
Eller...
En mysig filmkväll med en film som handlar om kärlek och vänskap.

När man är i förhållande känns det som att man måste göra något jätteextra!

Det tycker inte jag, båda alternativen ovan fungerar hur bra som helst.

Finns inte tiden till middag, så gör en mysig efterrätt med massa choklad.
Låt den andra personen välja en film och bara mys hemma eller klä på er ordentligt och ta en mysig kvällspromenad tillsammans!

Själv har jag ofta överdrivit dagar som denna men fattat att det räcker med det lilla för att dagen ska bli speciell.
Man kan ju faktiskt inte tvinga på en romantisk kväll utan det kommer ju automatiskt om man är kära!

Och kär det är jag i allafall:)

Ps. Jag och Erik passade på att fira lite i lördags med både bubbel, efterrätt och en mysig dag
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0